Keenakan Roti Sarang Lebah dan Kek Pisang Dyna House

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia. Kalau minggu lepas Kocai ada kongsi satu butik tudung yang berada di Klang, Selangor.

Hari ini kocai bukan nak cerita pasal tudung tapi kocai nak kongsi sedikit pasal DYNA HOUSE. Dalam sehari dua ini kocai ada ternampak di dalam facebook DYNA HOUSE bukan sahaja tudung di jual tetapi ada jugak menjual macam-macam barangan keperluan, makanan dan produk kecantikan.

Kocai nak promosi sedikit tentang DYNA HOUSE di sebabkan usaha yang gigih dan minat untuk meniaga. Salah satu produk makanan yang di jual di DYNA HOUSE ialah roti sarang lebah. Dengar nama jerr dah macam menarikkan? Nak tahu macam mana roti lebah ini boleh lihat gambar dibawah.





Lihat gambar pun dah menyelerakan dan membuatkan semua tak sabar nak merasakan. Jika dibuat sarapan pagi dan minum petang memang terbaik dan membuatkan anda akan mencuba lagi. Bukan roti sarang lebah sahaja yang ada tawww.. Kek pisang juga ada di jual dan kalau nak tahu macam mana rupa kek pisang DYNA HOUSE, jom kita intai pula gambar di bawah ni.



   Wah tengok kek pisang ini lagi menyelerakan. Jadi apa lagi, cepat-cepat buat tempahan di talian 013-6344700 untuk roti sarang lebah dan kek pisang kena buat tempahan dahulu sebab tidak di jual terus di butik DYNA HOUSE.

  Cukup untuk hari ini kocai kongsikan mengenai butik DYNA HOUSE nak tahu lebih banyak lagi produk-produk yang berada di butik DYNA HOUSE jangan lupa follow blog kocai banyak lagi cerita-cerita menarik akan di kongsikan sehingga berjumpa lagi 

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

2 comments: